W przypadku problemów z urządzeniem pamiętaj, że możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej.
Podczas zakupów w naszym sklepie na każde urządzenie udzielana jest gwarancja:
-
24 miesiące na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu na paragon.
-
12 miesięcy na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%.
-
6 miesięcy na akcesoria w przypadku zakupu na paragon lub jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%.
-
3 miesiące na urządzenia używane. (Wyjątek stanowi inny zapis podany w karcie produktu lub w karcie gwarancyjnej dodanej do urządzenia podczas zakupu).
W związku z zauważoną usterką prosimy o odesłanie urządzenia do naszego serwisu na poniższy adres w celu zweryfikowania problemu i ewentualnej naprawy.
UWAGA! Przed odesłaniem urządzenie zaleca się sprawdzić czy problem występuje w przypadku przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych.
Proszę pamiętać, aby dołączyć do urządzenia pudełko, jego zawartość, paragon fiskalny (bądź kopię faktury VAT), opis usterki i adres zwrotny do odesłania urządzenia.
Adres do odesłania towaru w celu rozpoczęcia procedury gwarancyjnej:
Premium GSM Serwis
ul. Zwycięstwa 52a
44-100 Gliwice
serwis@premium-gsm.pl
881-494-262
W przypadku braku możliwości wysłania urządzenia samemu prosimy o kontakt mailowy na adres: serwis@premium-gsm.pl
Przed odesłaniem telefonu proszę o wykonanie kopii zapasowej danych w urządzeniu - te mogą zostać utracone bezpowrotnie.