Odwiedź nas na:
Logowanie
Logowanie
Wysyłka
0
0 0
0 0
0 0
Wysyłka
0
0 0
0 0
0 0
Koszyk

Koszyk

info:Twój koszyk jest pusty.

ZWROT TOWARU

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie 14-tu dni od otrzymania przesyłki tzn. towar został dostarczony na przykład przez kuriera, czyli klient nie miał szansy zapoznać się z nim przed zakupem.

  2. Towar zwracany powinien być w takim stanie w jakim otrzymał go klient tzn. musi posiadać wszystkie naklejone pierwotne folie na urządzeniu, komplet akcesoriów, oraz wszystkie dokumenty otrzymane wraz z towarem.

  3. Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi.

  4. Sprzęt nie powinien być aktywowany w przypadku urządzeń Apple.

  5. Ze względów higienicznych zwroty towarów takich jak maski higieniczne i słuchawki mogą nie być rozpatrywane. 

  6. Wszystkie informacje na temat zwrotu towaru znajdują się w regulaminie sklepu.


REKLAMACJE/GWARANCJA

  1. Okres gwarancji na produkt został zapisany w karcie gwarancyjnej, która została wysłana razem z zakupionym produktem lub wydana bezpośrednio w sklepie.

  2. Na nowe produkty udzielamy gwarancji zgodnie z obowiązującymi poniżej zapisami:

    Podczas zakupów w naszym sklepie na każde urządzenie udzielana jest gwarancja:

    24 miesiące na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu na paragon.

    12 miesięcy na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%. 

    6 miesięcy na akcesoria w przypadku zakupu na paragon lub jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%.

    3 miesiące na urządzenia używane. (Wyjątek stanowi inny zapis podany w karcie produktu lub w karcie gwarancyjnej dodanej do urządzenia podczas zakupu).

  3. Bezpiecznie zapakowany sprzęt do naprawy gwarancyjnej należy wysłać pod adres 
    PREMIUM GSM Agata Rejdak 
    ul. Zwycięstwa 52a, 44-100 Gliwice

  4. Rzeczy/dokumenty potrzebne do naprawy gwarancyjnej:
    ‧ Zapakowane bezpiecznie urządzenie, aby uniknąć uszkodzeń podczas wysyłki.
    ‧ Dane osoby wysyłającej - aby ułatwić kontakt w sprawie naprawy należy podać swoje dane personalne jak imię, nazwisko i numer kontaktowy.
    ‧ Opis usterki - aby naprawa przebiegła jak najszybciej prosimy o szczegółowy opis usterki/problemu, który wystąpił podczas użytkowania sprzętu. Proszę pamiętać, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika sprzętu.
    ‧ Karta gwarancyjna dołączona przy zakupie produktu, znajduje się w niej numer identyfikacyjny urządzenia i okres udzielone gwarancji.
    ‧ Dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura VAT potwierdzająca zakupienie produktu.

  5. Wszelkie informacje na temat przebiegu naprawy gwarancyjnej udziela serwis w Gliwicach pod numer 881-494-262.

  6. Po zakończonej naprawie gwarancyjnej serwis skontaktuje się dzwoniąc lub wyśle wiadomość tekstową na numer telefonu, który został podany przy składaniu reklamacji.