ZWROT TOWARU
-
Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie 14-tu dni od otrzymania przesyłki tzn. towar został dostarczony na przykład przez kuriera, czyli klient nie miał szansy zapoznać się z nim przed zakupem.
-
Towar zwracany powinien być w takim stanie w jakim otrzymał go klient tzn. musi posiadać wszystkie naklejone pierwotne folie na urządzeniu, komplet akcesoriów, oraz wszystkie dokumenty otrzymane wraz z towarem.
-
Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi.
-
Sprzęt nie powinien być aktywowany w przypadku urządzeń Apple.
-
Ze względów higienicznych zwroty towarów takich jak maski higieniczne i słuchawki mogą nie być rozpatrywane.
-
Wszystkie informacje na temat zwrotu towaru znajdują się w regulaminie sklepu.
REKLAMACJE/GWARANCJA
-
Okres gwarancji na produkt został zapisany w karcie gwarancyjnej, która została wysłana razem z zakupionym produktem lub wydana bezpośrednio w sklepie.
-
Na nowe produkty udzielamy gwarancji zgodnie z obowiązującymi poniżej zapisami:
Podczas zakupów w naszym sklepie na każde urządzenie udzielana jest gwarancja:
24 miesiące na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu na paragon.
12 miesięcy na urządzenia nowe, powystawowe, po zwrocie w przypadku zakupu jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%.
6 miesięcy na akcesoria w przypadku zakupu na paragon lub jako przedsiębiorca na fakturę VAT23%.
3 miesiące na urządzenia używane. (Wyjątek stanowi inny zapis podany w karcie produktu lub w karcie gwarancyjnej dodanej do urządzenia podczas zakupu).
-
Bezpiecznie zapakowany sprzęt do naprawy gwarancyjnej należy wysłać pod adres
PREMIUM GSM Agata Rejdak
ul. Zwycięstwa 52a, 44-100 Gliwice -
Rzeczy/dokumenty potrzebne do naprawy gwarancyjnej:
‧ Zapakowane bezpiecznie urządzenie, aby uniknąć uszkodzeń podczas wysyłki.
‧ Dane osoby wysyłającej - aby ułatwić kontakt w sprawie naprawy należy podać swoje dane personalne jak imię, nazwisko i numer kontaktowy.
‧ Opis usterki - aby naprawa przebiegła jak najszybciej prosimy o szczegółowy opis usterki/problemu, który wystąpił podczas użytkowania sprzętu. Proszę pamiętać, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika sprzętu.
‧ Karta gwarancyjna dołączona przy zakupie produktu, znajduje się w niej numer identyfikacyjny urządzenia i okres udzielone gwarancji.
‧ Dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura VAT potwierdzająca zakupienie produktu. -
Wszelkie informacje na temat przebiegu naprawy gwarancyjnej udziela serwis w Gliwicach pod numer 881-494-262.
-
Po zakończonej naprawie gwarancyjnej serwis skontaktuje się dzwoniąc lub wyśle wiadomość tekstową na numer telefonu, który został podany przy składaniu reklamacji.